Afbeelding

Een hart onder de riem......”thuisbezorgd”!

carnaval

BERLICUM - “Elk jaar op maandag van de carnaval zijn de Hoogheden en hun gevolg vroeg uit de veren, om de mensen die geen mogelijkheid hebben om deel te nemen en mee te gaan met carnaval, een hart onder de riem te steken, want  ’It Giet Oan!’, dit jaar zal dit op 3 maart 2025 zijn. 

Zo’n 200 carnavalsmandjes worden die dag rondgebracht om de mensen die zijn aangemeld te verrassen.’Kent of bent u iemand die een carnavalsmandje verdient?
Neem dan contact op met Rick, via sociaalcultureel@dunblaouwunbeer.nl en geef de naam en het adres van de desbetreffende persoon of gezin door (voor dinsdag 25 februari 2025)”

Lees ook