
Ondersteboven in dun Birrekoal
carnavalBERLICUM - Op zaterdag 11 januari is onder toezicht van allerlei nieuwsgierigen en in bijzijn van onze prins Albert-Jan en adjudant Lindie, maar zeker in aanwezigheid van jeugdprins Trenn, adjudant Jade, Minister van Jong Volk Yara en Opperstalmeester Roef het jeugdmotto onthuld.
Een motto wat dun Birrekoal vanuit een andere invalshoek ziet, we gaan namelijk allemaal Ondersteboven in dun Birrekoal. Dat belooft een fantastische Carnaval te worden...It giet aon, maar wel Ondersteboven!










