Afbeelding

Volle bak bij eerste editie Vossejacht

carnaval

BERLICUM - Op 26 januari was de eerste editie van de Vossejacht/kwis welke georganiseerd werd door de Vossewakers vanuit Cafe Frappant. Liefst 240 deelnemers hebben in totaal deelgenomen, waarvan 70 kinderen, die in groepjes meededen.

Het gedeelte Vossejacht dat werd gelopen om de Vossen en letters te vinden, was mede door het droge weer zeer goed te doen. Bij terugkomst werden de deelnemers verwelkomt door muziek van de “Kletskapel”, “Pannelappen” en de “Dooftoeters”, welke voor een gezellige carnavalssfeer zorgden. Zodra alle groepjes binnen waren was het tijd voor de muziekkwis. Ook bij dit gedeelte waren de deelnemers zeer actief om de juiste antwoorden in te vullen. Voor de kinderen was er een “zandzakjesgooispel” waar gretig gebruik van werd gemaakt.

Al met al een zeer geslaagde middag, het was mooi, geweldig, gezellig en druk. De organisatie ziet al uit naar de volgende editie en wie er dan met de Wisseltrofee “het Vosje” ervan doorgaat.

Afbeelding

Lees ook